Katjah

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Katjah - 31 oktober 2012 23:30

Då var denna månad slut och imorgon blir det officiellt en vintermånad. Ruben har fått vinterpjucks på sig så från och med idag kör vi säkert. :)

Stina har varit lite ängslig de senaste dagarna. Stackars älskade hårboll har gråtit efter mig när jag gått ifrån henne. Det gör juh inte saknaden enklare! Saknar henne så det gör ont i själen. Hon får äntligen komma hem till helgen. Räknar dagarna :)

Fick inte mitt lovade vatten idag. Dessa tomma löften är helt värdelösa! Inte kan byggfirman svara heller på meddelande om varför inte vattnet kom. Fega jäklar!

Imorgon kommer jag flippa ut helt om det inte rinner vatten från min kran, om inte min älskade diskmaskin går igång efter att stått oanvänd i 2&1/2 vecka. Ersättning skulle också vara på sin plats men det är väl bara och glömma. De debiterar juh för allt!

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards