Katjah

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Katjah - 28 oktober 2012 08:58

Oj vilken dag vi hade igår! Älsklingen och jag passade på att gå runt lite på Drottninggatan och shoppa lite på förmiddagen. Vi hittade en slips till älskling som hade en bowling kägla och det stod strike på den. Til mig hittade vi turkosa pärlörhängen som matchade kvällens outfit! Sen var vi på H&M Home och hittade två fina kuddfodral som kommer att göra sig fina i vårt vardagsrum!

Sen lekte både jag och älsklingen hela havet stormar i badkaret så en hel del vatten hamnade på golvet. Det var en rolig syn! Märks att man inte är en van badkars badare! :)

Vid 16.30 var det dags att förtära mat tillsammans med alla birstare. Dock kan jag påstå att det inte var min typ av mat, så det blev korvmojen senare på kvällen. När alla var klara var det bara att kliva på bussen som skulle ta oss till Friends Arena.

Väl framme var det sjukt mycket folk, över 44 tusen som var på samma invigning! Vilken show det var. Vi satt där med våra lysrör och njöt av de magiska nästan 2 timmarna som showen var. Vilka artister! Till och med Kronprinsessan Victoria var på plats gör att inviga arenan. Kan inte säga mer än wow! Var något hes på bussresan hem ;)

Om en timma är det dags att åka hemåt igen. Jösses vad helgen har gått fort! I toppen av min top 5-lista kan man lätt placera toalett och badrum på rummet ;)

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards