Katjah

Direktlänk till inlägg 4 december 2013

Hur tänkte vi här?

Av Katjah - 4 december 2013 22:57

Imorgon förväntas det komma in en liten storm med massa snö. Jag har lite blandade känslor då man skulle kunna skippa stormen och ge mig snö istället. Vädret idag var som vårväder, inte alls som december väder. Skumt det där.

Blev förresten väldigt förvånad när jag skulle kolla posten idag. Vi har juh postboxar sen ett tag tillbaka. När jag öppnade vår box ser jag att det ligger ett paket där som postnissen har lagt in. Min fråga är, hur fasiken tänkte han/hon där. Dem har alltså tryckt in paketet som fick plats där men vi kan inte då ut det! Vårt "hål" är liksom för litet, paketet sitter fast! Fick ringa vår ordförande i husföreningen som ska öppna hela postboxarna för att vi ska få ut vårt paketet. Fundilerar på att skriv en lapp till nissarna men det återstår att se ;)

Hämtade ut två paket idag. Lyckos känsla när man inser att listan på köpta julklappar ökar. Måste börja slå in dem också och kanske inte invänta det till dagarna innan julafton.

Bilen var en fröjd att köra. Lekte faktiskt inte bromskloss som tanken var från början. Haha! Vi kommer att ha många fina mil ihop, Ruben och jag :)

Todeloo!

 
 
Erik, Posten Kundservice

Erik, Posten Kundservice

6 december 2013 09:59

Hej,
Vad tråkigt att läsa om ditt brev som var intryckt i din brevlåda. Om du ringer till vår privata kundtjänst på 020-23 22 21 (knappval 1) så kan en av mina kollegor se till att uppmärksamma den ansvarige på brevbärarkontoret nära dig. Kundtjänsten har öppet vardagar mellan kl. 08-18.

Med vänlig hälsning
Erik, Posten Kundservice

http://www.posten.se/sv/Kundservice/Kontakta%20oss

Katjah

6 december 2013 11:07

Hej!

Oj vad förvånad jag blev över din respons. Läser posten min blogg? :) Jag fick ut mitt paket igår genom att ringa vår ordförande på föreningen. Så det är lugnt för min del. Men tack ändå!

//Katjah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katjah - 24 september 2016 21:45


Då var det dags igen för ett litet inlägg. Det var ju hela två veckor sen sist. Jösses vilken förbättring ;)Imorgon är äntligen dagen här! Ungeför som julafton fast lite sämre. (Älskar julen med allt vad det innebär så det måste vara bra jäkla stort ...

Av Katjah - 10 september 2016 19:33

Det var ett tag sen sist igen. Åren går verkar det som, speciellt om man kollar på mina gamla inlägg. Det är inte många jag har fått till det under det senaste tiden.  Vad kan man säga?  Tommy är forfrande kvar i bilden ;) Stina likaså. Här är ett ax...

Av Katjah - 7 augusti 2015 20:19

Oj vad det var länge sen man var inne här. Som tur var jag inloggad via mobilappen för mitt inlogg hade jag nog inte kommit ihåg ifall jag hade behövt ange ett. Jag satt och läste några inlägg som jag skrev i december 2003, japp 1&1/2 år sen. Uppenba...

Av Katjah - 20 december 2013 20:42


Första dagen på min julledighet. Underbart! Docknfick jag inte den efterlängtade sovmorgonen som jag så hade önskat men vad gör det när man har flera dagar kvar. Lite besviken är jag över 2 saker. Nr 1. Vart fasiken är mitt snö, blir det någon sn...

Av Katjah - 18 december 2013 19:09


Jag är lite glad, faktiskt. För ett år sen sa jag att vi inte skulle skaffa oss en sån här liten lyxpryl. Vad hände idag? Jo, nu sitter jag med denna, lilla lyxpryl i handen. Pratar givetvis om en iPad. Det blev en liten iPad mini. Befarade först att...

Skapa flashcards