Katjah

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Katjah - 12 oktober 2012 20:31

Fy vilken känsla jag hade för en liten stund sen. Satt och njöt av fredagskvällen i soffan, älsklingen hade kommit hem från sin bowling och Stina låg i sin lilla låda. Upplagd för en trevlig kväll med andra ord. :) Tills den skrämmande upplevelsen då jag såg något röra sig i ögonvråt. En spindel, en ljus sådan, mindre än en meter ifrån mig! Kan juh säga att jag bokstavligen flög upp ur soffan skrikandes som en tok! Jag tycker att spindlar är äckliga! Fyy! Bara de låter mig vara ifred så är det lugna puckar men när de kryper i min soffa är det inte okej! Tur att älsklingen, som är rädd för spindlar, dödade skiten. All respekt för honom just nu :)

Soffan är inspekterad och den är nu spindelfri, så vi återgår till fredagsmyset! :)

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards