Katjah

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Katjah - 10 oktober 2012 09:24

Fick besökrekord igår! Det var juh trevligt :) vad härligt att det är många som blir berörda av ämnet jag skrev, synd dock att sånt förekommer. Kommer att uppdatera senare hur det gick med anmälan när jag pratar med personen i fråga. Glömde nämna i stundens hetta igår att hen stannade bilen igår när hen såg vad han höll på med. Tutade som en galning och skrek till honom att sluta sparka på hunden. Vet ni vad idioten gör? Jo, skriker glåpord tillbaka. Vad är det för en människa? Åh jag blir så arg när jag tänker på händelsen igen! Phu!


På tal om annat så är jag strömlös för tillfället. Har inte haft ström i lägenheten sen 7-tiden imorse. Det är fem karlar som jobbar för fulla muggar med att byta ut vår el och uttag mm. Ganska underhållande att se på men jag känner mig en aning malplacerad i soffan. Just nu ser det ut som hej-kom-och-hjälp-mig överallt! Men det blir nog bra. Grabbarna är och käkar frulle :) Skönt att åka till jobbet om några timmar och komma hem till ett hem med ny el ikväll. :)


Vad händer det hos er idag?


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards