Katjah

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Katjah - 3 oktober 2012 17:01

Plötsligt händer det! Efter 4 år och 5 månader lagar älsklingen äntligen pannkakor! Har haft ett sug på dem ett bra tag, kommer inte ens ihåg hur länge, men lovar det är bra läääänge. Nog för att jag hade kunnat göra det själv, är faktiskt ganska grym på det, men det har liksom inte funnits tid plus att man bara glömmer bort suget. Men inte idag! ;)

Byggnissen och elgubben var här idag. Det var ett snabbt besök. Ni som tycker att jag pratar mycket och fort så pratade elektrikern desto mer. Tror jag har hittat min överman på det! Det komiska med vårt möte är att jag var mer förvirrad efter möter än vad jag var före. Så blir resultatet annat än det jag önskade så vette tusan vad jag ska ta mig till :)

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards