Katjah

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Katjah - 23 oktober 2012 22:56

Ja nu ligger man redan i sängs, i nybäddat. Det är alltid en skön känsla när man går och lägger sig i nybäddat. Synd bara att den känslan håller i sug första natten. Man borde egentligen byta lakanen i sängen varje kväll, bara för att få ha kvar den känslan! :)

Idag kom det inga överraskningar gällande pengarna till renoveringen. Det var juh skönt. Dock fick jag en klump i magen när jag såg att jag hade ett missat samtal från dem! Samtalet var som tur var återigen en bekräftelse på gammal fakta. Frågade personen i fråga om dessa människor som jobbar på företaget kommunicerar med varandra då man måste räta ut alla frågetecknen som jämt och ständigt dyker upp. Hon blev visst en aning sur, haha!

Såg att den nya vattenblandaren var på plats idag. (Vattnet är fortfarande avstängt) Döm av min förvåning när jag insåg att den sista selen för att kunna koppla dit diskmaskinen saknades! Den lilla delen som. Kostar ca 700 kr! Ingen koll har dem när den kommer att komma då mamma saknar sin fortfarande! Imorgon ska vi visst få lite svar...
Måste ringa elektrikern imorgon också då min hemtelefon i köket är fortfarande ur funktion sen deras besök. Har en svag aning att jag kommer att bli debiterad för deras misstag!

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards