Katjah

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Katjah - 18 oktober 2012 21:42

Så ja, nu är arbetsveckan äntligen slut! Efter 6 dagar slit har jag äntligen 3 dagars ledighet. Kommer dock åka på äventyr imorgon då jag det går för tillfället inte vara hemma pga all muller och buller, så älsklingen och jag ska fara till både Ullared och sen till Ikea. Har inte bestämt vad som ska handlas men alltid kommer man hem med några kassar. :)

Senare på eftermiddagen kommer jag även att hälsa på min trevliga jobbarkompis under tiden älsklinge har sin fredagsbowling. Därefter kommer äntligen hårbollen hem över helgen. Can't wait!


På tal om älskade hårbollen så var hon visst lite ledsen efter att jag hade gått hem igår. Stackaren hade suttit utanför ytterdörren och jamat efter mig. Brors sambo fick till och med trösta henne och muta henne med lite skinka. När jag väl var där en sväng idag så var det inte kel och mys som stod på schemat. Oh no, istället var hon lite sur på mig så jag fick muta henne för att få henne i min famn. Hoppas att hon inte var allt för ledsen ikväll. :)


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards