Katjah

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Katjah - 5 oktober 2012 21:03

Någon verkade vara på krigsstigen idag. Hittade nämligen en fin lapp som väntade på mig nere i tvättis. På den fina, lila, datorskrivna lappen står den fina texten " Till Katja H! Du får INTE skriva upp 2 tvättider i förväg. Du hade skrivit upp dig både den 5/10 och den 18/10, har därför strukit den 18:e för dig. Var vänlig och ta hänsyn till att även andra vill kunna välja sina tider!"
Så nu till mitt försvar; jag fick boka om min missade tid igår till idag. Ingen annan hade bokat den tiden! Sen den 18:e kan jag hålla med om att det kan ha vart lite klantigt att boka den igår, innan jag bokade passet tills idag. Det var då en tant, som inte bor ens i vår slinga men som använder tvättstugan ändå, troligtvis bara för att hon inte får tider i sin vanliga tvättis. Hon iaf och hennes surtant till syster var de som såg mig boka tiden igår. Så nån av bitter******a måste klaga på direkten. Har svårt att tro att det kan vara någon som väljer att skriva en datorskriven lapp utan avsändare!
Get a life istället!

Todeloo!

Arg
Ovido - Quiz & Flashcards