Katjah

Direktlänk till inlägg 9 december 2013

Love, love, love!

Av Katjah - 9 december 2013 07:01

Nu var det återigen en ny vecka. Bara några veckor kvar innan den efterlängtade julledigheten som börjar 20:e december. Sen ska jag vara ledig, i massor! Bland det bästa, iaf topp 3 är att älsklingen också är ledig så det blir som en andra semester för i år för vår del. Me likey a lot!

Jösses vad det snöade igår! Underbart. Det jag däremot inte gillade var att det började regna lite smått men som tur var försvann det ganska fort så snön ligger kvar i backen. Dock hotar de kommande dagarnas plusgrader snöns existens, inte bra! Vad som händer, återstår att se...

Älskar min lampa! Kan man vara kär i sin lampa? Känslorna är starka vill jag lova! ;)

Nu ska jag jobba!
Todeloo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katjah - 24 september 2016 21:45


Då var det dags igen för ett litet inlägg. Det var ju hela två veckor sen sist. Jösses vilken förbättring ;)Imorgon är äntligen dagen här! Ungeför som julafton fast lite sämre. (Älskar julen med allt vad det innebär så det måste vara bra jäkla stort ...

Av Katjah - 10 september 2016 19:33

Det var ett tag sen sist igen. Åren går verkar det som, speciellt om man kollar på mina gamla inlägg. Det är inte många jag har fått till det under det senaste tiden.  Vad kan man säga?  Tommy är forfrande kvar i bilden ;) Stina likaså. Här är ett ax...

Av Katjah - 7 augusti 2015 20:19

Oj vad det var länge sen man var inne här. Som tur var jag inloggad via mobilappen för mitt inlogg hade jag nog inte kommit ihåg ifall jag hade behövt ange ett. Jag satt och läste några inlägg som jag skrev i december 2003, japp 1&1/2 år sen. Uppenba...

Av Katjah - 20 december 2013 20:42


Första dagen på min julledighet. Underbart! Docknfick jag inte den efterlängtade sovmorgonen som jag så hade önskat men vad gör det när man har flera dagar kvar. Lite besviken är jag över 2 saker. Nr 1. Vart fasiken är mitt snö, blir det någon sn...

Av Katjah - 18 december 2013 19:09


Jag är lite glad, faktiskt. För ett år sen sa jag att vi inte skulle skaffa oss en sån här liten lyxpryl. Vad hände idag? Jo, nu sitter jag med denna, lilla lyxpryl i handen. Pratar givetvis om en iPad. Det blev en liten iPad mini. Befarade först att...

Ovido - Quiz & Flashcards