Katjah

Alla inlägg under augusti 2015

Av Katjah - 7 augusti 2015 20:19

Oj vad det var länge sen man var inne här. Som tur var jag inloggad via mobilappen för mitt inlogg hade jag nog inte kommit ihåg ifall jag hade behövt ange ett.
Jag satt och läste några inlägg som jag skrev i december 2003, japp 1&1/2 år sen. Uppenbarligen hade jag inget vettigt att säga förra året. Ett år som innehöll en ny tatuering, 30-årsfirande med 80-talstema och massa annat skojs. Men nej, inte en endaste rad. Galet värre! 

Mycket har väl inte ändrats sen sist. Stina fyller 10. Älsklingen 40. Solbrännan lyser med sin frånvaro men solat, badat och semestrat har vi gjort. Pensionären i mig lever kvar, haha, medan sambon som är äldre leker ungdom emellanåt ;) tur att vi har en nyfiken och envis hårboll som förgyller vardagen <3

Jag undrar om detta bara är en tillfällig visit då nuförtiden har jag inte mycket vettigt att skriva om ;)
Men men det återstår och se. Kanske kommer som en gubben-i-lådan-överraskning när du som minst anar det. Tills dess, sköt om dig. Saknar du mig allt för mycket som finns jag på instagram - katjaho 

Todeloo!

Skapa flashcards