Katjah

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Katjah - 16 oktober 2012 21:58

Ja, då var även denna dag snart till ända. Det känns som det var en evighetsdag på jobbet. Vid 11-tiden var jag redo för att gå hem, men det återstod bara halva dagen kvar arbetsdagen. Tur var juh att det gick snabbare efter 12. Sen vid 16-tiden var det dags att pallra sig hemåt. Najs!


Vi var och svängde förbi bror och hälsade på älskade hårbollen. Hon är juh för söt! Kom som en oljad blixt när hon hörde att vi stod i trappan. Idag var hon dock inte redo för att åka hem som hon var igår. Dock rusade hon tillsammans med mamma till vardagsrummet så hon kunde se oss fara. Bara 3 dagar kvar så får hon komma hem till helgen! Första nedräkningen har börjat :)


Väl hemma insåg jag att byggnissarna inte ens hade varit hemma hos oss. Posten var kvar i hallen och allt såg ut som vi lämnade på morgonen. Vilken besvikelse! Trodde att det skulle ha skett massor under dagen men det skulle inte förvåna mig om de kommer imorgon då jag ska jobba kväll. Men men, det återstår att se...


Idag fungerade även toaletten i källaren, i vår trappa. Så nu är det bara att gå ner några våningar istället för att gå till den andra trappan. Inte för att dessa toaletter kommer att kännas som hemma men lite värme i toaletten hade inte vart helt fel. Det är nästan så att rumpan fryser av dessa besök. Tji, vad vi gillar läget ändå! Det kunde juh ha varit värre!


Passade även på att inväga duschen i källaren. Det var inte så hemskt som jag hade tänkt mig. Inte en kotte knackade på under tiden så jag passade på att duscha länge :)


Well well, det var väl den uppdateringen för den här gången!


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards