Katjah

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Katjah - 30 november 2009 22:06

Det har varit en lång och seg dag idag. Kändes som om jag hade jättesvårt att vakna till liv hela dagen på jobbet. Satt med listor som heller inte gav någon uppiggande känsla trots ett antal kaffekoppar. Sen frös jag som en blå då det är så förbannat kallt där vi är. Skakade ett tag så det kändes ända in i benmärgen och det var inte allt för trevligt. Efter jobbet så åkte jag till Viared för att hämta älsklingen. Var lite tidig då han slutar kl 16 och jag 15 så jag fick sitta och frysa i bilen och tro mig, det var inte heller trevligt. När vi väl var hemma så var det soffan som gällde. Tog en tuppis som kunde egentligen varat längre, för jag är fortfarande trött med huvudvärk. Känner mig allmänt hängig så det är ingen Speedy Gonzales här idag.

 

Stina är fortfarande hes idag, men det verkar som om hon fortfarande har något i halsen. Hon spinner inte som hon brukar. Men vi fick en mysstund i sängen tidigare, hårbollen och jag. Hoppas hon känner sig bättre imorgon. Ligger och vilar i soffan så sött..

 

Tror vid närmare eftertanke att det är sängen som gäller snart igen. Ska sova bort min trött – och seghet och vara pigg som en lärka imorgon. Det är det som gäller när man ska upp med tuppen .

Så kort inlägg idag, men sömnen kallar..

 

God natt allesammans…

Todeloo!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards