Katjah

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Katjah - 27 november 2009 18:06

Inatt så höll jag på att ramla ner från sängen. Av en konstig reaktion vaknade Tommy till och greppade taget om min arm så jag ramlade inte helt ner. Hade han inte gjort det hade jag fått mig en överraskning när jag skulle stiga upp till sängen igen. Nog för att jag var överraskad så det bara visslade om ett. Stina sov vid min fotända och Tommy bredde ut sig som vanligt, så det var inte allt för mycket utrymme jag hade. Ska bojkotta hela sägen inatt har jag fått för mig. Det var ännu segare att stiga upp imorse. Drömde till och med att jag hade ställt klockan fel bara för att få en extra timma i sängen, men den turen hade jag inte i verkligheten. Imorgon är det ingen tidig väckning. Inga måsten, ingen jobb, ingenting. Bara glida runt, det är min plan. Skulle nu Tommy få för sig att stiga upp tidigt, om jag inte får bojkotta sängen själv, så får han banne mig smyga ;)

 

Snart är det dags för myskväll hos Emmelie. Sitter och lyssnar på gamla godingar, bloggar lite och ska alldeles strax fixa det sista innan det är dags.

Snart borde väl Loppis och Goofy vara på väg, så älsklingen får leka med sina vänner..

Ha en riktigt härlig kväll allesammans!

 

Todeloo!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards