Katjah

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Katjah - 30 september 2012 19:35

För en gångs skull har jag påbörjat ett projekt långt i förväg. Idag har jag packat ner mer än halva badrummet samt hallen. Renoveringen börjar om två veckor så japp, jag är ute i god tid. Nu ekar det till och med i badrummet! Synd bara att jag är dålig på att ta bilder, för och efterbilder så kan ej visa hur det såg ut innan röjningen. Stina, den nyfikna token, var självklart med! Ett tag trodde jag att jag hade packat ner även henne! :)

Det blev inget hembesök i fredags av byggnissarna. Satt och väntade otåligt på deras besök, men det besöket uteblev. Den ena hade åkt på semester och den andre är sjukskriven. Inte en enda kotte hade meddelat mig att de ej skulle komma! Den tredje nissen som ska hoppa in för han som är sjukskriven skulle kontakta mig i fredags för en ny tid. Gjorde han det? Icke sa Nicke, så får väl se när de kommer, om de ens kommer innan renoveringen. Bra jobbat grabbar! Bitter? Inte det minsta, nervös? Tro fasiken det!

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards