Katjah

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Katjah - 11 september 2012 21:54

Imorgon ryker ett minne från min barndom. På 90-talet använde vi istället för DVD och allt vad vi har nuförtiden, VHS. Jepp, that's right, you've heard me. Imorgon är det bye bye till min video och alla mina inspelade program på kasettband samt köpta varianter. Både en skrämmande och läskig tanke.


Anledningen till detta drastiska beslut är inte att jag tröttnade på att leva på 90-talet och spela in programmen jag ville se, nej, utan att min video la av i våras. Stackaren började käka band. :( Mitt hjärta höll på att hoppa ut ur halsgropen när jag insåg den bistra sanningen. Tommy jublade!


Well well, är modiniserad sen våren. Har en inspelningsbar hd-box. Den funkar fint dock lite störningar i kanalerna bara. Men men, hoppet har ännu inte lämnat oss! ;)


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards