Katjah

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Katjah - 12 september 2012 19:54

Jag har inte riktigt förstått hur vissa människor anser sig ha rätten att förstöra andra människors egendom. Jag har blivit uppfostrad att låta andras saker vara ifred. Vill jag förstöra något skulle det i så fall vara mina egna prylar, inte andras. På detta vis skulle det endast drabba mig. Och hur kul är det att förstöra egna prylar? Precis, inte kul någonstans! Varför är det så svårt för andra som vandaliserar inte tänka likadant? Det är inte okej att göra inbrott i någon annans hem/källarförråd, förstöra glasen på busskurarna eller sätta eld på andras bilar. I min värld existerar inte ens denna tanke! Det är inte okej att låta någon annan betala självrisker för något man inte själv har pajjat. Dem pengarna är juh roligare att spendera på andra roligare saker! Så varför ska det banne mig vara så svårt för andra? Åh, jag blir så arg!

Todeloo!

Arg
Ovido - Quiz & Flashcards