Katjah

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Katjah - 16 september 2012 20:16

Ja då var återigen helgen slut och enligt mitt schema ska jag befinna mig på jobbet imorgon. Dock blir det jobb endast två dagar innan jag är ledig igen. Sen är det måååånga arbetsdagar som väntar, men det tar vi sen när det kommer.

Det har vart en härlig helg. Älsklingen hade bowling match igår så han var borta flera timmar på förmiddagen. Passade på först titta på massa inspelningar innan jag fortsatte mitt städande i vardagsrummet, som jag påbörjade i veckan. Är så nöjd med resultatet! Det är mindre saker i rummet och desto mera i källaren ;)

När älsklingen kom hem åkte vi till Trandareds pizzeria och käka mat. Gott och fick med mig en doggybag med hem :)

På tal om doggybag kom T's kompis över med sin ursöta hund Ozzy! Lilla hårbollen Stina var bokstavligt talat en stor hårboll när de möttes. Det slutade att Stina fick tillbringa kvällen i sovrummet. Min lilla diva är en liten enstöring som gillar tillvaron som ensamkatt/djur i hemmet :)

Anyway, Ozzy var helt gudomlig. En blandning av schäfer och Labrador. Lång och smal med megatassar, med graciösa moves! Stackarn blev så trött så han somnade gott i soffan. Stina vart jätteskeptisk när de hade gått hem, då hon trodde att hunden var kvar, så hon var tvungen att söka igenom hela lägenheten! :)

Idag har det vart en lugn dag. Söndagsmiddag hos mamma. Passade på att smygfira älsklingen som fyllde år i veckan :)

I stora drag, en mysig helg!

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards