Katjah

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Katjah - 7 september 2012 18:14

Har varit ledig idag så vad passade bättre än att få besök. Hade lite besök av finaste Cilla idag med sin stoooora mage. Cilla ska ha barn vilken dag som helst. Alltid när jag ska känna när bebisen sparkar så slutar den skarpt. Haha. Nästan så den i inte vill att jag ska känna sparkarna :) Hon är beräknad imorgon så vi får se när bebisen vill komma till världen :) Det är alltid trevligt att träffa henne. Vi har alltid så mycket att prata om så det märks inte att tiden bara flyger iväg! :) Om du läser detta Cilla så vill jag bara säga att jag gillar dig skarpt!


Imorgon ska jag på dejt, spännande värre! Blir middag på Babbel med älsklingen. Deras mat är juh så god! Nästan så att man längtar tills imorgon ;)


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards