Katjah

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Katjah - 4 september 2012 22:25

Snart ska det bli massa borrande, bankande och buller för hela slanten. Det nalkas badrumsrenovering i vår bostadsförening. Detta är ett stoooort projekt då det börjas i oktober och ska vara klart i juli nästa år, då alla lägenheter ska fixas. I mammas trappa kommer det påbörjas i slutet av september. Hos oss vecka 42. 6 veckor därefter kommer vi inte ha någon tillgång till badrummet alls. Phu. Lång tid men det ska väl gå. Kommer att bli av med min pensionärs toalett, dvs min förhöjda toalettstol där jag kan vingla med fötterna :( sen kommer det nog bli bökigt med mina arbetstider då jag jobbar både morgnar och kvällar men men, det får gå! Måste tänka positivt! :)
Vi får även nya eluttag samt nya ytterdörrar! För att inte nämna om en ny ringklocka! Slipper bli rädd varje gång det ringer på dörren :) jo och sen portkod ute så vi slipper dörrförsäljare. Kanske kan spara pengar på detta sätt då jag oftast luras på massa "bra köp", haha!

Med andra ord, en händelserik höst :)

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards