Katjah

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Katjah - 9 september 2012 20:48

 


Ja som rubriken förtäljer så var det 3 år sedan vi förlovade oss. Återigen, jösses vad tiden går fort!

Kommer ihåg den dagen, för tre år sen, som den vore igår. Jag skickade ett meddelande till Tommy och hintade om det var en bra dag att förlova sig. Datumet var juh speciellt, 09.09.09 Döm av min förvåning när jag får ett "ja varför inte". Sagt och gjort så åkte vi efter jobbet till Knalleland för att kika på ringar. Hittade det vi ville ha, dock skulle det ta några veckor innan vi skulle få dem, så det fick bli ett par andra under tiden. Älsklingen lagade sin specialrätt, tacotårta. När maten var klar satte vi oss i vardagsrummet för att äta. Självklart var det fotboll på tv! Mycket sport i vårt hushåll vill jag lova ;)

Satt som på nålar för jag ville att det skulle ske med detsamma, alltså ringväxlingen. Så när första halvleken tog slut, tog vi fram våra tillfälliga ringar, två champagne glas samt cider (i skumpaflaska) och slog till. Kommer dock inte ihåg vad som sas, men resten är history. ;) 


Här står vi då nu tre år sen den händelsen. Får se hur många år det dröjer innan bröllopsklockarna börjar klinga hål i huvudet på oss ;)


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards