Katjah

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Katjah - 30 november 2012 20:50

Jag tror inte att det kan ha undgått någon idag att vårt efterlängtade badrum är nu i bruk. Ca 16.15 hördes spolningar av rörnissen. Det var som ljuv musik i mina öron. Dock kommer de att komma tillbaka på måndag för att sätta fast radiatorn som de ej hann med idag. Så jag slipper inte dem helt. Men ändå, allt annat funkar.

Tog en dusch, i mitt egna badrum. Stannade så länge så jag såg ut som ett russin när jag kom ut. Än så länge är det iofs segt tryck i duschen men det blir nog förhoppningsvis ändring på då rörnissarna är klara med rören i källaren. Annars kommer den här sjuklingen klaga så det står härliga till ;)

Fick en julblomma från bygget som har vart huvudansvariga. Då var jag tvungen att tjuvstarta julpyntandet. Orkade inte vänta till helgen, haha. Det snöade juh också ute så det var julkänslor på topp. Som tradition varje år så sjöng Peter Jöback sina jullåtar under julpyntet. Härligt med traditioner :)


Började min antibiotikakur igår. Dock känns det på något konstigt vänster värre idag. Det är en kamp att äta något då man får grimasera varje gång man sväljer mat. Hoppas på bättring tills imorgon. Vill inte heller prata med en potatis i munnen.


Nu är det pinkepaus, ni vet vart! Lövely!


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards