Katjah

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Katjah - 10 november 2012 23:02

Älsklingen och jag var och handlade doppresent idag. Vi var i den nya butiken "Beginners" i knalleland där Siba låg innan. Jösses vilka söta saker de hade där. Massor med grejer från bebisar till äldre barn och barnvagnar. Vi ska på dop imorgon så jag hoppas att presenterna blev lyckade. Skulle de ha fått likadana kan jag ta dem, haha ;)


Vad sjukt mycket folk och bilar det var i knalleland idag. Jösses! Jag som har vart hemma de senaste veckorna och knappt träffat folk höll på att få en överdos av människor! Det krävdes en kaffe och lite huvudvärk för att återhämta mig efter den shoppingturen! :) Passade på att köpa lite hårfärg också när vi var i farten. Så nu har håret mitt fått sig en total makeover. Det blev en mörkare nyans samt en kapning av längden som hette duga! Har vart trött på mitt hår ett bra tag nu då den lever sitt egna lilla liv. Förhoppningsvis kommer detta bli en start på ett bättre hår.


Imorgon blir det som sagt ett dop för lille Lion och senare på kvällen blir det en tripp till papps. Det är juh farsdag imorgon så honom får man inte glömma! Alla ni andra, glöm inte papps! :)


Nu blir det snart att hämta älsklingen från en inflyttningsfest. Lite trött efter dagens händelser så sängen lockar stort just nu!


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards