Katjah

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Katjah - 22 november 2012 20:29

Jag tror inte att vi kommer att få vårt badrum klart den här veckan :( Har vart ledig både igår och idag och kan lugnt säga att det inte har vart någon stor aktivitet i badrummet. Igår klistrades handdukshängaren upp, japp klistrades ej borrades och idag hade Stina och jag två elnissar här hemma som fixade vår el och fläkt. Så på två dagar har de jobbat ca 35 min, på 2 dagar! Inte så bra för en som börjar vara otålig nu. Tidsplaneringen skulle juh hålla! Får se om det händer något imorgon. Vore juh trevligt att få en toalettstol som lyste med sin närvaro i lägenheten. På tisdag ska några andra nissar jobba med avlopp hela dagen så det blir fasiken tidigast på onsdag, tror jag, innan allt är klart. Jäklar vilken stor å det var, fastnade mitt i istället för att komma över den.

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards