Katjah

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Katjah - 4 november 2012 21:25

Det känns tomt nu igen. Var och lämnade bort hårbollen för en liten stund sen. Jösses vad fort det går när man saknar nån, så känns det tomt nu. Tror hon kände det på sig att det var dags att byta hem idag. Hon har vart lite småsur och det gjorde inte saker och ting bättre när jag var på henne som en liten igel. Passade på att pussa på henne så mycket det gick, stackaren :) Ska hämta hem henne igen på torsdag kväll så det blir en långhelg nästa vecka igen!


Nästa vecka är vi inne på den 4:e veckan på renoveringen. Hoppas att det är lugnare puckar med besöken då golvet är gjutet och rören är begravda. Får väl se vad som nästa steg blir.

Hos mamma har det nästan kaklat klart. Det är väl bara placera dit toaltetten, handfatet och duschen. De är juh inne på sista veckan så det borde väl inte vara så mycket som ska fixas innan hon får flytta hem igen. Då flyttar Stina närmare oss också. Inte för att det är långt till bror från oss ;)


Idag så vann Elfsborg SM-guld också! Riktigt bra jobbat av dem. Vi såg på matchen, älsklingen och jag. Nu är han nere på stan och firar segern med tusentals andra människor.


Imorgon är det dags att börja jobba igen efter att ha varit hemma hela veckan. Dock så mätte jag febern tidigare och den visar inte riktigt det jag ville att det skulle göra. Men jobba ska jag. Antigen hela dagen eller så måste jag till vårdcentralen. Dit vill jag inte så det gäller att man mår fina fisken imorgon bitti...


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards