Katjah

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Katjah - 15 november 2012 22:50

Japp, imorgon är det äntligen fredag och jag har klarat av min första arbetsvecka efter att ha vart sjuk. Det är fortfarande lika spännande och se vilken tonart som kommer när jag pratar. Wow, jag känner mig som en tonåring på nytt, haha! Förutom rösten och lite hosta så mår jag finfint. Dock är jag trött som en gnu på kvällarna men vi går åt rätt riktning. Har haft underbart kort arbetsvecka. 3 dagar till ca 12, kan det bli bättre?! Mer fluktveckor tack! :)

Imorgon ska denna mästerkock baka till brors kalas på lördag. Håll tummarna för att det ska lyckas!

Nu har min dejt, Mr Blund anlänt. Eller han kom iofs för några timmar sen. Nu går ögonen i kors så det blir sängen nu. Upp före tuppen en sista gång den här veckan :)

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards