Katjah

Alla inlägg under september 2010

Av Katjah - 1 september 2010 18:59

Jag börjar känna mig lite halvkrasslig nu efter all arbete under hela augusti. Jobbat som en tok och bara varit ledig 5 dagar under hela månaden! Inte det minsta lust med det nu när det snart är bara en vecka tills älsklingen och jag åker utomlands. Som tur är ska jag vara ledig nu i två dagar, så jag ska passa på och kurera mig riktigt ordentligt nu. Ska också dricka sån äcklig echinagard eller vad det nu heter, som framkallar spy känslor hos mig. Men vad gör man inte för att få vara frisk på sin utlandsresa ;)

 

Imorgon bitti är det åter dags för tvättstugan. Jag undrar banne mig ifall det kommer att stå någonting på bokningsschemat den här gången. Jag bokade juh passet på mitt namn istället för Tommys namn. Men då kommer jag till den punkten jag känner mig lite kluven. Ifall det skulle stå något hur ska jag reagera? Det funkade juh uppenbarligen inte att hon/han skulle ringa till oss gällande sina åsikter, för inte ett enda telesamtal har vi fått. Ska jag då sätta upp en ny lapp där jag ber denne person skaffa sig ett liv och ge fan i mitt eller ska jag inte göra det? Vill juh inte starta upp ett krig med någon jag inte vet vem det är. Inte för att jag skulle vilja starta ett krig med någon överhuvudtaget, men ändå. Vad ska jag göra? Får innerligt hoppas att person i fråga har tagit sitt förnuft till fånga och ge fan i mig. Dock återstår det att se imorgon. Lovar att jag kommer att uppdatera hur läget är….

 

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards