Katjah

Alla inlägg under februari 2010

Av Katjah - 3 februari 2010 21:56

Min älskling är så söt. Han sitter i soffan och säger på tyska att han har ont i huvudet. Ich habe kopfschmerzen. Han gör det med en sån inlevelse så det går verkligen inte låta bli och skratta åt det. Inte att han har huvudvärk, utan hans inlevelse till meningen. Så söt så söt!

 

Idag var det näst sista arbetsdagen för den här veckan. Har lyckats bli långledig. Är ledig fredag till måndag. Jösses vad gott! Ska inte göra allt för mycket. Dock finns det lite och pyssla i lägenheten, så det finns att pyssla med om man så nu skulle vilja.

 

Snön fortsätter att vräka ner. Tror att jag är bland dem få som fortfarande gillar att det snöar. Nu har det dock avtagit men det är banne mig mycket snö. På ett sätt så är det gott att man inte bor i hus för då hade det varit en massa skottande dagarna ända. Sen är det också gratis träning och så får man vara ute och få massa frisk luft. Istället för det så kikar jag på vaktmästaren till och från när han går där med en snöskyffel och skottar som en tok. Det som jag kanske inte är allt för positiv är när de åker med en minitraktor eller vad det nu är mitt i natten och plogar. Samtidigt som jag förstår att de åker mitt i natten då trafiken är så gott som obefintlig. Så min skönhetssömn kommer väl när snön är borta. Hehe.

 

Snart är det dags för sängen. Bytte bort min kväll till morgonpass. Tänkte påbörja helgen lite tidigare, hehe…

 

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards