Katjah

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Katjah - 18 december 2013 19:09

Jag är lite glad, faktiskt. För ett år sen sa jag att vi inte skulle skaffa oss en sån här liten lyxpryl. Vad hände idag? Jo, nu sitter jag med denna, lilla lyxpryl i handen. Pratar givetvis om en iPad. Det blev en liten iPad mini. Befarade först att den skulle bli lite liten först men jag hade fel. Den är juh perfekt! Så dyr var den inte heller så jag är lite lycklig. :) nu kan älsklingen sitta med datorn medan jag leker med denna manick istället för mobilen. Säger bara najs!

Nu ska jag leka vidare. Har juh massor att utforska!

Todeloo!

Av Katjah - 18 december 2013 06:42

Äntligen kom den dagen jag så länge väntat på igår. Det krävdes dock en hel del övertygelse från mitt håll att det skulle hända något då älsklingen försökte sätta sig på tvären och skjuta upp det hela. Men skam den som ger sig såg jag banne mig till att det hände något. Vi är nämligen med gran! Granen blev äntligen inhandlad igår. Helt hyfsat pris gav vi för den också. Endast 280 riksdaler. Eller vi gav honom 300 kr så han fick en selma i dricks. Det tyckte jag var en himla bra deal!


Tror inte ni att Stina slängde sina lustande, längtande blickar på granen i år igen. Hon vägrade mer eller mindre flytta på sig när vi försökte få in den inlplastade granen i stugan. Hoppas årets variant på gran är bra nog för en livlig katt på sina ståtliga 4,4 kg som är en granfantast som älskar kulor, glitter och dricka vatten från foten.


Skulle granen dock vara av den mer barrande varianten har vi fått en ny dammsugare i julklapp av far så älsklingen min kan dammsuga mer, haha. Smider mina planer i tysthet! :)


På fredag kommer granen in. Återkommer med uppdateringar om en smärre katastrof skulle inträffa.


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards