Katjah

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Katjah - 3 december 2013 20:01

Jag hatar huvudvärk! Ännu värre blir det när man till och med får ont i tänderna. Sucka! Nog för att min visdomstand har spökat i några dagar men den brukar ge med sig efter några dagar. Jag hoppas innerligt att det bara är en jobbig huvudvärk jag har för annars brukar det, enligt mina tidigare erfarenheter, vara att en förkylning är på ingång. Dock har jag inga planer på att bli sjuker nu. Har klarat mig bra med sjukdomar det här året om man jämför med förra året som var ett katastrofalt sjukdomsår. Hujja! Det vill jag inte uppleva igen!

Imorgon ska Ruben till bildoktorn. Han ska få nya kompletta bromsdelar bak samt handbromsdelar. Det kommer att bli en saftig räkning men vad gör man inte för att ha en vibrerande fot när man bromsar. Sköter man inte om dem så kanske de tillslut slutar att fungera. Inte bra!
Så med andra ord ska jag vara bromskloss på hemresan imorgon. Jag ska bromsa så mycket jag kan, bara för att jag kan.
Alla ni som är på vägarna, åk inte genom stan/knalleland mot fristadhållet runt 16.30 för då är bromsklossen och jag på vägen! Haha!

Väntar fortfarande på snö. Hur länge ska jag behöva vänta?

Toodeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards