Katjah

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Katjah - 14 december 2013 20:59

Måste erkänna att jag är nog lite grym ändå. Älsklingen hade köpt en julklapp till mig igår. När jag kom hem såg jag den genast i sovrummet för han hade juh glömt gömma den för mig. Det måste man göra för annars är jag där och klämmer på direkt, jag är som en magnet! Anyway. Nu visste jag juh om den och idag kunde jag inte låta bli att titta på den här platta presenten vars mitt namn står på. Hör och häpna, jag gjorde det i år igen! Jag lyckades gissa innehållet i den bara genom att kika på pappret! Hur grym är man då! Har lovat att inte gå in på hans transaktioner på hans banksida för då vet jag summan av presenten. Är man nyfiken i en strut så är man. ;)

Nu säger hårbollen och jag
todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards