Katjah

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Back in business!

Av Katjah - 26 april 2011 20:14

Jag kunde inte somna igårkväll. Jag låg och tänkte massa, bra saker som jag skulle skriva i min blogg. Då kändes det helrätt och allt var nästan klappat och klart. Men idag är det inte lika självsäkert som det var igår. Idag får jag knappt fram något av det jag tänkte på igår. Skumt värre. Ska ruva på det ett tag till, men jag vill inte offra allt för många nätter för tankarnas skull...


Idag var det den första dagen på jobbet efter påskledigheten. Det märktes att vi hade haft stängt i några dagar, för det var hur mycket som helst att göra. Det fanns även en förfrågan om att jobba övertid idag. Tyckte dock att mitt 7-16 pass räkte gott och väl, så jag gick hem med gott samvete.


Hämtade hem hårbollen idag som har varit på minisemester hos mamma. Lite sällskap fick man innan hon bosatte sig på balkongen för att sen gå vidare till min troslåda. Där har hon legat i några timmar. Tror hon är lite nere idag då hon fick medicin mot fästingar igår och det mina vänner, det är ingen höjdare när man är en katt och inte kan klia tillbaka när det kliar!


Ska nog gräva fram henne från lådan när älsklingen ska bege sig på sin träning. Då ska hårbollen och jag mysa, ända fram tills hon ger mig tassen och morrningen, då är det bra med andra ord....

 

Todeloo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katjah - 24 september 2016 21:45


Då var det dags igen för ett litet inlägg. Det var ju hela två veckor sen sist. Jösses vilken förbättring ;)Imorgon är äntligen dagen här! Ungeför som julafton fast lite sämre. (Älskar julen med allt vad det innebär så det måste vara bra jäkla stort ...

Av Katjah - 10 september 2016 19:33

Det var ett tag sen sist igen. Åren går verkar det som, speciellt om man kollar på mina gamla inlägg. Det är inte många jag har fått till det under det senaste tiden.  Vad kan man säga?  Tommy är forfrande kvar i bilden ;) Stina likaså. Här är ett ax...

Av Katjah - 7 augusti 2015 20:19

Oj vad det var länge sen man var inne här. Som tur var jag inloggad via mobilappen för mitt inlogg hade jag nog inte kommit ihåg ifall jag hade behövt ange ett. Jag satt och läste några inlägg som jag skrev i december 2003, japp 1&1/2 år sen. Uppenba...

Av Katjah - 20 december 2013 20:42


Första dagen på min julledighet. Underbart! Docknfick jag inte den efterlängtade sovmorgonen som jag så hade önskat men vad gör det när man har flera dagar kvar. Lite besviken är jag över 2 saker. Nr 1. Vart fasiken är mitt snö, blir det någon sn...

Av Katjah - 18 december 2013 19:09


Jag är lite glad, faktiskt. För ett år sen sa jag att vi inte skulle skaffa oss en sån här liten lyxpryl. Vad hände idag? Jo, nu sitter jag med denna, lilla lyxpryl i handen. Pratar givetvis om en iPad. Det blev en liten iPad mini. Befarade först att...

Ovido - Quiz & Flashcards