Katjah

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Katjah - 25 april 2011 20:44

Jag erkänner! Det jar varit tyst från mig ett bra tag nu. Tror att jag fick skrivkramp eller kom inte på något vettigt att skriva, så det fick helt enkelt vara.


Nu istället har jag en sak som börjat gnaga mig. Snart är jag 27. Hela 27 år gammal. Jag är närmare 30 än vad jag är 20. Inte för att jag skulle vilja vara 20 på nytt, men ändå! Med andra ord klassas jag som vuxen, hjälp! Jag vet inte om  jag är redo att vara vuxen på heltid. Jag vill fortfarande ha kvar mina ungdomsabonnemanger på telia, BT och allt var jag haft det. Jag vet inte om jag är redo att ta det stora steget till vuxenvärlden. (Även om jag gjort det sen jag flyttade hemifrån.) Men nu blir det svart på vitt. Fick det till och med bekräftat på systemet då jag för första gången på bra länge inte behövde visa leg. Helt plötsligt såg jag vuxen ut, även utan smink. Dock känner jag att jag motsäger mig själv till en viss del, då jag längtat till stunden då jag inte behöver legitimera mig på systemet. Men ändå!


Snart är det som dags, att bli vuxen på heltid. Har några veckor kvar att vara ungdom, som tur är. Därav blev det nyss Lejonkungen för hela slanten!


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards