Katjah

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Katjah - 27 april 2011 20:20

Jag håller på att kolla lite granna på olika hoteller. Jag ska nämligen få bo på hotell helgen då jag fyller år. Det är nämligen inte bara födelsedagen som ska firas, utan min födelsedag är även min och äsklingens 3-årsdag. Den 9:e maj. Ett magiskt datum. <3 Det har gått fort vill jag lova. Dock har det funnits stunder man kokat som en kastrull   , vrålat som en björn och lipat som niagarafallet. Men det har varit en nyttig lärdom. Det jag menar, även om man bråkar och har sig, så förhoppningsvis blir man starkare i sig själv och i varandra. Älskar när han vet vad jag oftast tänker, när han kanske ska hålla sig på sin egen kant och hur han får mig att skratta så tårarna sprutar. He knows me :) And that's love!

 

Ska surfa vidare!

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards