Katjah

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Katjah - 2 december 2012 23:07

Då var snart även denna dag över. Det har vart ganska händelserik dag. Tog mig till Ica kvantum och handlade i förmiddags. Såg en olycka på vägen. En Volvo hade kört på en skylt. Fronten var intryckt, 2 brandbilar, 2 polisbilar och en ambulans var på plats. I den krockade bilen satt en kvinna som kikade upp mot taket medans ambulanspersonalen tog hand om henne. Vad hemskt att råka ut för något sånt! Vette tusan hur jag skulle reagera i den situationen ifall jag skulle vara med om en krock. Fy, hemsk tanke! Än så länge har jag sluppit vara med om det *knack knack ta i trä*

Älsklingen var och spelade innebandy idag. Under tiden så passade jag på att slå in lite julklappar. Tycker att det är så mysigt! Stina var inte så sugen på att hjälpa till som hon vanligtvis brukar göra. Kanske är hon med vid nästa sväng ;)

Btw, älskar fortfarande mitt badrum!

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards