Katjah

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Katjah - 7 februari 2011 21:46

Jag visste det. Det var som väntat när jag igår helt plötsligt började frysa och känna mig hängig. Halsen började värka och helt plötsligt blev jag hes på köpet. Lät som om jag hade rökt och druckigt whiskey i hela mitt liv. Det var knappt så att älsklingen hörde något av det jag sa när han ringde mig på hemvägen från en innebandy match. Hade svårt att somna inatt och jag vaknade senare efter några timmar av att älsklingen gnisslade tänder samt att halsen värkte. Så here we go. Bra länge sen sist iofs, men skit också. Jag har ingen lust att bli/va sjuk nu. Nog för att man får vara hemma och ha sig men det kostar också därefter. För alla som har missat infon, det är inte gratis att vara sjuker.   

 

Har fått mycket kvalitétstid med hårbollen idag. Det var dock högst uppskattat. Det var bra länge sen hon låg i sängen med mig och myste, utan att jag fick tvinga henne att ligga bredvid mig. Dock efter ett tag så blev det väl för varmt för henne, med sin päls min filt samt lite feber, så hon tog sitt pick och pack för att lägga sig på andra sidan av sängen. Den knasfian!

 

Blir nog att stanna hemma imorgon. Får se om förkylningen bryter ut mera, eller om jag bara stannar i hesheten och halsvärken. Det återstår att se.

 

Tack Tea förresten för den goda biten av tårtan som älsklingen hade med sig hem. Lovar att du ska få tillbaka din rosa låda snart igen. :)

 

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards