Katjah

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Katjah - 14 maj 2010 14:12

Äntligen fick jag mitt efterlängtade wordprogram till den nya datorn som inhandlades under helgen, då jag råkade göra sönder min gamla dator. Eller jag råkade smälla till locket till laptopen lite väl hårt så bildröret sprack, så man kunde bara se från en tredje dels skärm. Så det var dags för en ny dator, vilket det var iofs innan, men nu råkade det bli lite tidigare än planerat. Iaf, word programmet är inte riktig som det brukar vara... skumt det hära ;)

Har inte riktigt lärt mig alla dessa nya funktioner som Windows 7 har då man vant sig vid att använda XP. Men det är dags att man blir lite mordern, hehe...

 

Japp, då har man varit 26 nästan i en veckas tid. Inte känns det annorlundare än vad det gjorde när man var 25. Kanske kommer att märkas i vissa räkningar, då jag inte längre räknas som ungdom, utan vuxen helt och hållet. Hehe.. Skumt det dära...

 

Idag var det dags för marknaden, den efterlängtade vårmarkanden som man mer eller mindre måste gå på. Även om det är samma saker där som säljs varje gång, så måste man ändå dit och kika lite. Vi hade med oss Tommys farmor som minglade vid kaffetältet under tiden vi var och kikade på utbudet. Hon var lite trötter sen när det var dags att bege sig. Det tar på krafterna av att mingla sörru.

 

Snart ska det bli lite mat hos käre mor och sen tja, vi får väl se vad som händer och fötter...

 

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards