Katjah

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Katjah - 12 januari 2013 16:30

  Idag hade jag och hårbollen en tjejdag på min lediga dag  medan älsklingen var på jobbet.  I torsdags trodde jag att Stina hade åkt på en ögoninflammation igen då båda ögonen geggade. Det var som en flytande grön/gul vätska som man fick tvätta rent med koksalt. Inte var hon heller på gott humör. Så fort man rörde på henne så visade hon sitt missnöje. Att lyfta henne i famnen och mysa var inte alls tal om då hon började morra och låta som en allmän baslåda. Igår var det andra bullar. Hennes ögon var bra igen! Dock blinkade hon några extra gånger med ena ögat men inga rinnande ögon här inte.

Så igår blev det mycket mys, ompyssling och en sväng ute. Stina var helt salig när hon såg kopplet och selen. Det blev två varv runt husen och en massa sniffande på allt och inget från hennes sida.

Igår kväll när jag satt på soffan så kom hon och la sig bredvid mig, nästan på mig. Detta gör hon inte allt för ofta så jag antar att hon var nöjd med vår dag, min och hårbollens. Vad gör man inte för sina bebisar? :)


Nu är det bara och invänta hem älsklingen som både har haft bowlingmatch och innebandymatch. Undrar hur döder han är när han kommer.


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards