Katjah

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Katjah - 4 mars 2011 21:46

Andra dagen då älsklingen är borta. Han åkte igår med några arbetskompisar till Sälen/Mora. Älsklingen skulle vara med och åka stafettvasan. Det gick, enligt honom bra, fast han inte har stått på skidor sen herrans massa år tillbaka. Uppenbarligen kändes det på ställen i kroppen som han inte visste att han hade. Imorgon ska han komma hem. Underbart. Nog för att det var gott och vara hemma själv, men det var bra länge sen vi var ifrån varandra så här länge. 2 och ½ dag. :) Han är efterlängtad, både av mig och katten :)

 

Idag var jag och gjorde något jag inte gjort på bra länge. Var och solade solarium. Det känns i näsan vill jag lova. Fick mig lite färg, tro det eller ej ;) Behövs en eller två omgar till, så slipper jag vara vitast i kvarteret, haha...

 

Nu blir det fredagsmys med katten. Tills hon tröttnar och börjar morra ;)

 

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards