Katjah

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Katjah - 12 oktober 2011 22:26

Jag satt och funderade i min ensamhet när både katten och älsklingen ligger och sover angånde det här hela med Håkan Juholts bostadsbidrag. Hur tusan kan en karl, som tjänar 144 tusen i månaden få rätten till att få ersättning för sin bostad? Borde inte han som lätt tjänar hela min årslön på några månader betala för sin bostad själv? Till råga på allt så går han och fuskar och struntar i att meddela att han har sambo så han skulle få mer bidrag. Tänk om han skulle struntat i att få den ersättningen och låtit pengarna gå till någon annan, som verkligen förtjänar pengarna istället. Det finns juh massa hemlösa som lätt hade behövt pengarna mer än han. Jag vet inte vad ni tycker, men i mina ögon så har sjunkit massor i förtroende. Får väl se hur länge han blir kvar i sin post....


Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards