Katjah

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Katjah - 2 april 2010 21:16

Jag förstår varför dagen idag heter Långfredag.. Jo för att den är evighetslång, jag kommer inte ens ihåg när jag tyckte att en dag kunde kännas så lång. Har varit vaken i evigheter, gjort en massa måsten, varit hos mamma och ätit middag, druckit kaffe och haft kvalitetstid med kära mor, men dagen är fortfarande liksom inte slut än. Men samtidigt kan jag tycka att det är gott när dagarna är skitlånga för då är man ledig längre.

 

Vann en auktion på tradera idag. Detta ska vi ha i hallen, ovanför vår spegelvägg. Inte kostade den mycket heller för den delen. Ibland kan man göra lite fynd, trevligt trevligt.

 

Bytte till sommargardiner i sovrummet idag. Blev ett par vita hängpaneler eller vad man skulle kunna kalla dem. I tunn kvalitet, släpper in massa ljus. Längtar efter sommaren och värmen, det är liksom dags nu…

 

Nu ska jag sega vidare med den sega dagen. Imorgon blir det övertid på jobbet, sen middag hos mamma och eventuellt träffa älsklingens släkt senare på kvällen!

 

Trevlig påsk!

 

Todeloo!

Ovido - Quiz & Flashcards