Katjah

Alla inlägg den 24 september 2016

Av Katjah - 24 september 2016 21:45

Då var det dags igen för ett litet inlägg. Det var ju hela två veckor sen sist. Jösses vilken förbättring ;)
Imorgon är äntligen dagen här! Ungeför som julafton fast lite sämre. (Älskar julen med allt vad det innebär så det måste vara bra jäkla stort för att vara ungefär i samma klass) Men den är typ där och snuddar på gränsen. Ja jag vet, jag babblar och ni väntar med stor spänning på vad är det för dag?
Är det dagen hon ska föda? Ska Stina föda? Ska vi skriva på papper för husköp? Ja jag kan förstå, frågorna är många och nej, jag ska inte föda, inte Stina heller för hon är steriliserad. Inget hus heller har vi köpt. Utan vi ska åka till IKEA! Jees, du läste rätt. Det är dags för en tripp till det blå/gula varuhuset i Göteborg.
Där ska det inhandlas en ny bäddmadrass, äntligen! Nog för att vi köpte en ny förra året men den var nog den sämsta bäddmadrassen min kropp har skådat. Nu pratar vi om en sån där typ av tempurmadrass. Billigare variant därför den kallas för memoryskum-madrass. Den är säkeeert jättebra med inget jag föredrar att sova i. Så äntligen blir det tripp dit. Lönen kom ju så fint i fredags så här ska det handlas. Och provliggas.Alltså madrasserna och inget annat. Vet nog vad du tänkte på ;)

Så jag lämnar dig med en snusig tanke, sover på min mindre älskade madrass en natt till. Undrar vilken tid älsklingen och jag drar?!?!

Todeloo! :)


Ps. lämnar en bild på det bästa jag har   



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards